Followers

19.10.11

EXAM OOO EXAM PART 3 :)

Heyloo guys . Tengok gambar di atas itu . Gambar lame time rambut baru potong . BTW , tadie time balek sekolah kan hujan kan kan ? So sekarang aku demam laa weyh . Kesian tak , kesian tak ? Tapie besok aku kene pergi sekolah jugak sebab EXAM kann . Nak cerite tentang paper pagi tadie laa memang best gila . Firstly EXAM scienceII soalan die boleh laa senang . Tau tak kenape aku cakap senang .. Sebab aku belajar haha .XD . Bajet pandai jee minah nie kan kan ? Time exam science II nie memang best gilaa laa tengok perangai sorang - sorang meniruu . Haha daa tutup citer .


Sekarang kiter nak citer EXAM science I pulak laa . Senang ke susah . Science I nie ade susah sikit laa weyh . Boleh sakit otak memikirkan . Time ustaz jee semue keluar kelas macam tak EXAM pulakkan ? Ustaz pulak bukan nak marah , boleh tengok . Tak patot .EXAM ert senang jugak laa sebab aku daa study ert awal lagie .

No comments:

Post a Comment